AMAZING THAILAND CZECH & SLOVAK FLOTILLA SAILING 2 0 2 0

2. 12. 2019

Ušetřete 1000 EUR za startovné a dalších - 5 % a - 5% a - 416 EUR při pronájmu katamaranu v Thajsku v dubnu 2020. Jen 12 lodí s dotovaným startovným a pronájmem!

AMAZING THAILAND CZECH & SLOVAK FLOTILLA SAILING 2 0 2 0
Nová jižní trasa!

--- Flotilová plavba je již plně obsazena---
Připravujeme pro Vás podzimní termín

ZÁKLADNÍ INFORMACE:

18. – 25. dubna 2020, Phuket, Thajsko

2. ročník flotilové plavby po nejkrásnějších thajských jachtařských revírech s podporou Thajské centrály cestovního ruchu a firmy Dream Yacht Charter.

AMAZING THAILAND CZECH & SLOVAK FLOTILLA SAILING je opět plavba otevřená pro všechny jachtaře z České a Slovenské republiky.
Počet lodí je omezen na 12. Rozhodující pro rezervaci lodě je termín přijetí přihlášky. Je potřeba jednat rychle, opce na lodě jsou na max. 24 hodin.

Nabídka sponzorovaných lodí na AMAZING THAILAND YACHT ADVENTURE 2019

1. Sun Odyssey 409, r. v. 2014 - OBSAZENÁ
Cena: 2750 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 2066 EUR
Povinné příplatky: 175 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

2.  Sun Odyssey 469, r. v. 2014 - OBSAZENÁ
Cena: 3670 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 2896 EUR 
Povinné příplatky: 210 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

3. Harmony 52, r. v. 2007 - OBSAZENÁ
Cena: 3230 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 2499 EUR
Povinné příplatky: 230 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek 
Odkaz na loď 

4. Dufour 460 GL, r. v. 2018 - OBSAZENÁ
Cena: 4320 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 3483 EUR
Povinné příplatky: 210 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek  
Odkaz na loď

5. Oceanis 48, r. v. 2014 - OBSAZENÁ
Cena: 4320 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 3438 EUR
Povinné příplatky: 210 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek  
Odkaz na loď

6. Lagoon 42, r. v. 2019 - OBSAZENÁ
Cena: 5900 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 4909 EUR    
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek 
Odkaz na loď  

7. Bali 4.1, r. v. 2019 - OBSAZENÁ
Cena: 6410 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 5369 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

8. Bali 4.1, r. v. 2020 - OBSAZENÁ
Cena: 6410 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 5369 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

9. Bali 4.3, r. v. 2015 - OBSAZENÁ
Cena: 6730 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 5658 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

10. Voyage 520, r. v. 2013 - OBSAZENÁ
Cena: 6730 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 5658 EUR  
Povinné příplatky: 300 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď 

11. Bali 4.5, r. v. 2015 - OBSAZENÁ
Cena: 7675 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 6511 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

12. Lagoon 450, r. v. 2017 - OBSAZENÁ
Cena: 7675 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 6511 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

13. Bali 4.5, r. v. 2019 - OBSAZENÁ
Cena: 8080 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 6876 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

14. Bali 4.5, r. v. 2017 - OBSAZENÁ
Cena: 8080 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 6876 EUR
Povinné příplatky: 250 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek
Odkaz na loď

15. Saona 47, r. v. 2020 - OBSAZENÁ
Cena: 8890 EUR - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 7607 EUR
Povinné příplatky: 270 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek  
Odkaz na loď

16. Saba 50, r. v. 2020 - OBSAZENÁ
Cena: 11115 EUR  - 5% - 5% - 416 EUR = Sponzorovaná cena: 9615 EUR
Povinné příplatky: 300 EUR úklid, 40 EUR starter pack, 30 EUR manipulační poplatek  
Odkaz na loď

Aktualizace: 21. 12. 2019 14:00

Změny cen a chyby vyhrazeny.

Cena pronájmu neobsahuje:
- povinné příplatky uvedené u každé lodě
- potraviny (ceny v Thajsku jsou nižší než v ČR / SR)
- skutečně spotřebované palivo (ceny v Thajsku jsou výrazně nižší než v EU)
- letenku (cena zpáteční letenky v dubnu začínají na 12 000 Kč)

Volitelně:
- pojištění kauce, cena dle typu lodi

Účastnický poplatek - startovné: 1000 EUR / loď  - zdarma! hradí Thajská centrála cestovního ruchu, zahrnuje zejména:
- náklady na doprovodnou loď
- organizaci a zajištění plavby včetně denního breefingu kapitánů
- občerstvení na zahajovací párty
- galavečer po ukončení plavby
- hodnotné ceny
(budou vylosovány po skončení každé etapy i na závěrečném galavečeru)
- voucher na týdenní ubytování v Thajsku pro 2 osoby (losování při závěrečném galavečeru)

Pořadatel: Thajská centrála cestovního ruchu
a časopis Yacht.

Rezervace lodí a informace o plavbě: YachtNet - www.yachtnet.cz, tel.: 233 354 050

Kotvení:
Kapitán doprovodné lodi vždy doporučí místo pro kotvení v cílových destinacích i během plánovaných přestávek. Účastníci budou o doporučených místech informováni na ranním breefingu osobně a na místě vysílačkou. Startovním a cílovým přístavem je Yacht Haven Marina na ostrově Phuket.

Pravidla a podmínky:
Každý se účastní plavby na vlastní nebezpečí, náklady a plně odpovídá za škody způsobené na majetku a zdraví dalších osob. Pořadatel nepřijme žádnou zodpovědnost za osobní škodu, zranění nebo smrt ve spojení se závodem a během této plavby ani po jejím skončení. Pořadatel se zříká jakékoli této odpovědnosti. Během flotilové plavby buou pořizovány fotografie a videozáznam. Účastí na flotilové plavbě udělují kapitán a všichni členové posádky souhlas s pořízením záznamu své osoby a s jejím bezplatným použitím ve všech médiích v souvislosti s flotilovou plavbou a k propagaci budoucí flotilové plavby pořadateli akce i zprostředkující agenturou.

Časový harmonogram:
Sobota 18. 4. - Přílet, transfer z letiště, převzatí lodí, 20:00 zahájení na terase restaurace v YACHT HAVEN MARINA
Neděle 19. 4. - 8:00 breefing kapitánů, 9:00 start 1. etapy
Pondělí 20. 4. - 8:00 breefing kapitánů, 9:00 start 2. etapy
Úterý 21. 4. - 8:00 breefing kapitánů, 9:00 start 3. etapy
Středa 22. 4. - 8:00 breefing kapitánů, 9:00 start 4. etapy
Čtvrtek 23. 4. - 8:00 breefing kapitánů, 9:00 start 5. etapy
Pátek 24. 4. - 8:00 breefing kapitánů, 9:00 start 6. etapy, 19:00 slavnostní galavečer
Sobota 25. 4. - vrácení lodí, odjezd na letiště nebo pokračování v návštěvě Thajska

Změna programu vyhrazena.

Ali Marzouki, Thajská centrála cestovního ruchu
a
Daniel Guryča, YACHT s.r.o., www.yacht-magazine.cz

Předběžná trasa plavby a mapa

Ilustrační obrázek

 

Popis trasy tak ji pořadatelé absolvovali v říjnu 2019:

Neděle
První zastávku jsme naplánovali u ostrova KO KHAI NOK, který se skládá ze dvou částí. Ta menší leží na severu od hlavního ostrůvku a je na ní restaurace, která byla v polovině října v poledne zavřená ale možná otevírá až večer nebo podle počasí. Krásná je západní část ostrůvku, kde jsou malé písečné pláže a pokud budete mít štěstí tak i volno.

Hlavní ostrov je zaměřený na turisty a přesto, že je poměrně malý, tak jsou na něm stánky se suvenýry a občerstvením a také velký počet lodí a turistů, kteří přijíždějí z ostrova Phuket. A samozřejmě bílé pláže tvořené rozdrceným korálem a čistá voda. Doporučení na návštěvu co nejdříve dopoledne, vzdálenost z Yacht Haven Marina 2 – 3 hodiny plavby.

Odpoledne pokračujeme směrem na KO PHIPHI DON. Během plavby ještě projíždíme typickou bouřkovou frontou, kdy pár minut není vidět více než 100 metrů před loď. Vítr během bouřky zesílí na pár minut na 20 – 25 uzlů ale trvá to tak krátce, že se ani nestihnou udělat vlny. Stáhnout před bouřkou plachty je ale povinnost. Tentokrát kotvíme v hlavní zátoce, která leží v jižně položené zátoce, odkud je lepší přístup na ostrov. Centrum leží na nejužším místě ostrova a v roce 2004 bylo zcela zničeno vlnou tsunami. Jako připomenutí této události jsou prakticky na každém rohu ukazatele, kdy vede v případě poplachu tsunami úniková cesta na vyvýšené místo. Na ostrově není možné zakotvit u mola, ta jsou vyhrazena pro turistické lodě a trajekty a tak je nutné použít nafukovací člun. I s jeho kotvením může být problém, protože písečná pláž vedle mola je vyhrazena pro typické lodní taxíky. Je lepší člun vynést co nejvýše nahoru, aby loď taxíkům nepřekážela. Také je nutné počítat s přílivem a odlivem, který dosahuje rozdílu hladin 1,5 metru.

Pondělí
Druhý den plavby vyplouváme poměrně brzy, abychom se stihli vykoupat a nasnídat u ostrova KO PHRAYA NOK. Od okamžiku kdy se zde natáčel film „Pláž“ je ostrov a ona legendární pláž v obležení turistů a lodí přijíždějících jak z KO PHIPHI DON tak z pevniny. Před 9. hodinou je zde však jenom pár lodí a tak čas před snídaní využíváme ke koupání a šnorchlování. Vstup na samotnou pláž je dočasně zakázaný aby si příroda odpočinula, ale i u protější pláže je bohatý podmořský život a korálové dno s mnoha druhy ryb. Plavba před snídaní zabere méně než 45 minut.
KO MA, tedy v doslovném překladu ostrov s majákem je další zastávka necelou hodinu plavby. Po cestě ještě míjíme jedno z hodně nebezpečných míst s hloubkou při odlivu 1,3 m a široko daleko je vidět jen rovná hladina. Ideální příležitost zničit loď. Na KO MA připlouváme po necelých 3 hodinách plavby. Je zde možnost šnorchlování a koupání s mnoha druhy ryb. Po dalších třech hodinách plavby kotvíme u ostrova KO LANTA YAI.

Úterý
Třetí den je před námi návštěva přírodních rezervací na ostrovech KO NGAI a KO MUK. Probouzíme se do krásného slunečného dne a na boční vítr plujeme rychlostí 5 – 6 uzlů dvě hodiny na jih. Plavbu využíváme na focení našeho katamaránu LAGOON 450. Na jižní straně ostrova jsou tři pláže. Platíme vstup do národního parku, kde platíme 400 BTH na osobu a 100 BTH na loď. Vybíráme tu severní, která je zároveň nejmenší a nejromantičtější. Navíc je z ní v džungli vysekaná cesta na severní nejvyšší místo odkud jsou nádherné výhledy, tak boty nezapomeňte na lodi.
Na oběd a odpoledne zůstáváme na nejvýchodnějším výběžku ostrova, kde je romantický hotelový resort s více než kilometr dlouhou pláží s restaurací i barem na přímo na břehu moře. Kotvíme necelých 200 metrů od pláže a tak necháváme člun tentokrát odpočinout a na břeh plaveme. Vzhledem k termínu ve druhé polovině října ještě nezačala hlavní sezóna a tak si užíváme poklidné odpoledne, v resortu je jen pár hostů.

Večer plánujeme kotvení u ostrova KO MUK, kam se dostáváme po další hodině plavby, tentokrát již na motor vzhledem k tomu, že vítr zcela utichl. Kotvíme na východní straně ostrova před hotelovým resortem, který zabírá celou špičku ostrova na hloubce okolo 2 metrů. Bohužel je tato oblast uzavřená pro lodě s větším ponorem, protože mělké vody jsou téměř jednu námořní míli od této strany ostrova.

Středa
Ráno absolvujeme výlet po ostrově na místních rikšách připojených k malé motorce, doplňujeme zásoby v místním obchodě a vyplováme na návštěvu fascinujícího místa, kterým je uzavřený kráter s bujnou vegetací a krásnou pláží. Má jedinou nevýhodu. Je nutné proplout nebo proplavat jeskyní dlouhou asi150 metrů a vodotěsná baterka by se více než hodila. Odměnou je ale opravdu nádherná podívaná na vegetaci jak z botanické zahrady. Vstup stojí 200 BTH na osobu ale opravdu to stojí za tu nádhernou podívanou. Nedaleko od tohoto místa na jihozápadní straně ostrova je pláž, kde stojí za to zůstat přes noc, pokud nepotřebuje posádka nic kupovat. Je totiž na místě, kde stál hotelový rezort, který majitel postavil bez povolení a musel jej nechat zbourat vzhledem k tomu, že stál v národním parku.

Jen 30 minut plavby na západ leží ostrov KO KRADAN opět s krásnou pláží a koupáním, barem a restaurací. Po obědě a krátké přestávce plujeme dál na západ k ostrovům KO ROK NOK a KO ROK NAI, které jsou vzdálené od KO KRADAN 12 NM. Na této plavbě je to zatím nejhezčí místo. Mezi ostrovy se dá kotvit v dobře chráněném průlivu a je zde i několik bójí a krásných pláží a na jednu z nich na KO ROK NOK přitéká z hustého pralesa potok se sladkou vodou (byli jsme zde v říjnu, kdy každý den trochu pršelo). Ostrov je vysoký 238 m s hustou vegetací.

Čtvrtek
Odtud vyplouváme severozápadním směrem na 18 NM vzdálené souostroví KO HA YAI. Cestou nás zastihla parádní bouřka se silným deštěm a podařilo se nám chytit i první rybu, zlatou dorádu. Na KO HA YAI připlouváme téměř za tmy a vyvazujeme se na jedné z bójí. Noc je trochu rozhoupaná ale odměnou je klidné ráno až do okamžiku, kdy přijíždějí lodě s potápěči z pevniny. Tato lokalita je díky čisté vodě a skalním stěnám spadajícím do hloubky 40 metrů ideální právě na potápění a nachází se poměrně daleko od ostatních ostrovů i pevniny. Nocování zde ale může být díky poloze daleko od pevniny pěkně rozvlněné a nebezpečné. Proto po zastávce plujeme zpátky směrem na ostrov KO LANTA YAI jehož západní stranu tvoří několik kilometrů pláží resortů a barů, které stojí za to navštívit.
Vybíráme si jeden na severní straně a na noc přejíždíme o pár mil na jih kde zůstáváme přes noc před vesnicí AO KANTIANG kde je možné nakoupit v 7/11 základní potraviny a užít si pláž a večer v jednom z několika barů. Vybírám ten s názvem WHY NOT a sledujeme ohnivou show.

Pátek
Definitivně vyplouváme na zpáteční cestu po které se ještě stihneme zastavit na  turisticky hodně využívaném malém ostrově s nádhernou pláží KO MAI PHAI. Je zde možné svést se na vodním skútru nebo využít malý bar. Ceny jsou zde z pochopitelných důvodů vyšší a platí se zde vstupné.
Poslední noc na lodi trávíme na pobřeží velkého ostrova KO YAO YAI. Je zde několik resortů a hodně civilizace a možnosti nákupů, zapůjčení skútrů či využít služeb restaurací nebo masáží. Ceny jsou zde výrazně nižší než na odlehlejších místech. Během pátku jsme upluli 36 NM.

Sobota
Na sobotní ráno nám tak zbývá posledních 15 NM plavby. Nezbývá než dotankovat, předat katamarán týmu, který je připraví na další plavbu.

Ali Marzouki

Daniel Guryča